Deppdag

Idag har jag mått hemskt illa. Förstår inte varför det inte kan vända snart? Var är glädjen med att vara gravid när man mår så här kasst? Jag vill kunna känns någon slags lycka. Men det är skit hur jag än vänder på det. Man får liksom ingen cred för att man mår så här. IDag har jag sovit av och till tills kl 14 då Anna-Karin kom på besök. Det var tur att hon kom så jag fick lov att masa mig upp ur sängen. Gud va längesen vi sågs, och va trevligt det var att få sitta i lugn o ro utan stojiga ungar och bara prata!!! Vi bestämde en förmodad träff i nästa vecka igen om det går i lås med alla träningar och barn hit o dit. En bra vän som känns likadan att träffa trots att det nästan gått ett år. Man kan va sig själv helt enkelt och inte behöva visa sig på styva linan när man mådde dåligt.
Sedan följde kvällen hos Elin & Adde. Mysigt. De är så rara. Hoppas att träffa dem snart igen, vilket vi också halvbokade att göra nästa vecka. De bjöd på kyckling och pasta. Man kan väl säga att det var jag som bjöd in mig på middag, men hon är välkommen att äta här nästa gång.. Va gör man inte för att slippa laga mat när man mår skit ;) Det var förövrigt första gången jag åt kyckling på 16 veckor och det gick ju faktiskt utmärkt.

Nu är det rätt sent, så det är väl läggdax snart. Micke sitter inne i sovrummet och klinkar på sin gitarr. Jag sitter i v-rummet och tittar på tvn som har hängt sig på Tv 1000. Det går inte att byta kanal eller stänga av. Skitgrejjer! Kan ju inte säga att det blir bättre när de ska förnya allt hela tiden.

Nehepp, nu skiter jag i det här, nu ska jag deppa vidare i måilla träsket.
So long!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback