Bra dag!

Haft ytterligare en bra dag med nästan noll illamående. Lite på förmiddagen bara.
Eftermiddagen har jag tillbringat på jobbet, och fikat. Då hade jag inte bara en bulle i ugnen utan en i magen också. Kanelbullens dag som det är.
Åkte sedan för att hämta barnen, på skola och förskola,  sen hämtade vi Dinah och åkte till Nina för att vräka i oss ytterligare kanelbullar. Så nu har jag med gott samvete en bulle i ugnen och två i magen.
En glass råkade också slinka ner :)

En trevlig dag/eftermiddag/kväll...

Det var trevligt att träffa Nina också, det var "längesen". Vi tog oss en tur till Borsökna för att kolla på hus också. Vi åkte förbi satu o kakels hus o konstaterade att det fortfarande stod tomt.. och tänkte att - faaan! här ska ju JAG bo under tiden de är i thailand! Man kanske kan hyra huset ett par år - tills man hittat sitt eget hus? eller hur?? Sagt o gjort- mailat o väntar nu på svar... Håll tummarna för oss!!! När jag pratade med dem i somras hade de ev ett par som ville hyra, men eftersom att de står tomt så är det ju tveksamt att de ska flytta dit.

Nu blir det soffhäng....




Gott med bullar :) Hoppas du får börja må bättre snart

2011-10-08 // 09:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback