Bestämt mig!

Nu har jag inte kräkts på fyra dagar, och  har jag bestämt mig för att prova att börja jobba på måndag om en vecka. Jag orkar inte vara hemma mer än vad jag behöver. Nu har jag ändå klarat att vara vaken iaf i två dagar ;) utan att sova. Det går ju bra när jag hittar på något att göra. Jag har ju ett litet illamående i botten som ligger o gnager, men jag orkar faktiskt umgås med vänner, jag har t o m lagat mat två dagar i rad, och kört barnen till dagis/skola trots att det har tagit emot. Ser ingen anledning till att det inte ska gå att arbeta då?  Nog för att jag har förstått att det är högt tryck på jobbet nu och så, men iaf. Jag är ju inte handikappad. Krafterna är nog tillbaka, mer eller mindre iaf.  IDag är första dagen jag provar helt utan primperan också, hittills går det skapligt! Hoppas att det här håller i sig nu, så att jag inte får ett bakslag o ligger på sängen igen om några dagar...... jag vägrar!


Nu ska jag snart dra till jobbet, det är bebis-fika för de som fått barn idag. Väntar på att bli upplockad av Sofie. Skriver mer sen....





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback