Trött söndag

Mycket hormoner i svallning känner jag. Jag är ledsen och arg och lite allt möjligt på en gång. Gråter som ett barn. Kan inte tygla mitt humör. Vill skrika rakt ut. Idag har vi varit och tittat på ett radhus i Skogstorp. Tyvärr, måste jag säga, var det inget för oss. Det kändes som att man skulle vara tvungen att göra massa saker med det, samt att det var väldigt trångt. Lite för trångt. Man kanske är bortskämd när man bor i en luftig 4a på 140 kvm? Vi får helt enkelt söka vidare. Vi har ju inte jättebråttom som tur är. Vi bor ju bra där vi bor. Det skulle vara för att barnen skulle komma närmare kompisar, men vi hinner. Dagen har präglats av illamående och en jätte trötthet... Wierd. Jag har inte varit så här trött på ett par veckor, och borde klara mig några veckor till innan jag blir tung och trött. Jag får gå och lägga mig tidigt idag kanske. Jag har sovit lite dåligt i natt, Dinah har väckt mig några ggr.. Det är konstigt, hon brukar inte väsnas på natten, men i natt gjorde hon det. Micke fick köra över henne till Cilla. Idag orkar jag inte. Nu är barnen hemma igen. Skönt med lite liv i hemmet. Just nu badar de. De är glada och stojjar, och sånt värmer i mammahjärtat. När de kommer upp ska Ludvig få prova sitt stjärngosse set från förra året, för att se om han kan ha det i år igen. Det borde inte vara så kinkigt. Det är utomhus så de behöver ha varma kläder under, så det kan hända att det är för litet att trängas på över en jacka. Nu ska jag ta upp mina nybadade fina fina pojkar <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback