Jobbat!

Ifredags var Anna och Barnen varit här på fredags mys och det blev chips och godis. Det var livat värre så vid 20 tiden gav vi upp :)  Men det verkar som att barnen hade kul iaf, och mammorna fick en chans att ha lite vuxenprat. Najs! Efter att de gått så dansade jag och barnen till Idolerna. De är så söta. Jag borde filmat dem med deras sköna stilar!


Jag jobbade en dagtur i fredags, och det har gick jättebra. Dock blev jag illamående på slutet, och väl hemma fick jag kräkas. Sen efteråt släppte illamående direkt. Men det går längre mellan gångerna och det är en befrielse. Sen var jag  ledig tills på måndag kväll.

I Lördags fick barnen tömma sina spargrisar som började bli lite fulla, så vi drog ner på stan och väl där fick de välja vad de ville! Det var kul för dem att "ha lite pengar på fickan" Det blev såklart leksaker. Lite lasersvärd (som gick sönder direkt) och lite annat smått o gott. William valde en beyblade hör o häpna.. Det är det enda han vill ha när man frågar  :)
På kvällen blev det hemgjord pizza, det var gott.






Påklistrat smile =) Man måste ju le på bild ;)






Här följer några badbilder på grabbarna. William köpte ett cyklop sist när vi var hos Ing-Marie och BENGT, och det ska användas flitigt. William har jobbat på att hålla huvudet under vatten  så länge han orkar, och det gick ju betydligt lättare nu med cyklopet ;)






Uggla?



Sen blev det lite plockepinn och det var koncentration på hög nivå
Iaf hos 75% hos deltagarna



För Ludvig var det roligare att bygga mönster...




Det är trist att behöva lämna dem varannan vecka.. Denna gången var det riktigt jobbigt, ångest i mammahjärtat..Nu dröjer det tills söndag innan jag ser dem igen. Saknar. Undra hur det kommer att kännas när bebisen kommer. Den kommer jag ju ha på heltid, och prinsarna bara varannan vecka.... Det kommer kännas orättvist på något sätt. I don´t like. Men jag är  glad att de har en bra pappa som är engagerad!! En vecka går fort Simone.. fort...



Just ja.. Dinah gillar chokladkalendrar. Två styckna på två dagar har hon ätit upp. Jag bad barnen att plocka undan dem så att hon inte skulle få tag på dem, men Ibland blir man bara grinfärdig.. Under tiden barnen lämnades till skola/dagis hittade busen på detta... Åt upp Williams.... igen...
Det blir ju inte så mycket kvar av dem kan jag säga....!!!!
Det är nog inte lätt att vara labrador..
Varje dag ligger något nytt på golvet. Det är ett äventyr att komma hem varje gång ;) Men emellanåt är du söt Dinah!

Ja det var en gång en star wars kalender.. Om det inte syns menar jag ;)








Skönt o se att allt är bra , kramis <3

2011-12-06 // 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback