Hur förkyld som helst...

Nu har förkylningen från helvetet kommit på besök. Inngen nässpray i världen hjälper. Är det något jag hatar så är det att vara nästäppt. Jag känner mig hängig, men hoppas att jag mår bättre i morgon.

Vi har fredagsmys med barnen och nu tittar de på film. Vi har hyrt Dino 2. Barnen sitter som tända ljus efter en dag med mycket skrik och bus. Mina öron är trötta.

Sen så har börjat fått den klassiska gravidhjärnan. Det är ju tredje gången nu så jag vet vad som händer och slipper tro att jag börjar bli dement.Jag glömmer saker, folk får upprepa sig då jag glömt vad de sagt minuten tidigare. Min hjärna är helt enkelt på semester, och det är oklart om och när den tänker komma tillbaka. Förmodligen blir den borta i nåt år. Hoppas den är på någon trevlig plats iaf, typ i Thailand eller nåt :)

Här är iaf en färsk bild. Från idag. Det syns att jag är trött. Tur att jag har nåt att skylla på.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback